There is no translation available.
Медициналық қызметтерді тұтынушының мәртебесін тексеру сервисі (сақтандырылған/ сақтандырылмаған) енді банктің Halyk, ЦентрКредит Банкі және Kaspi Bank мобилдік қосымшаларында енгізілді.
Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры МӘМС жүйесінде сақтандырудың мәртебесін тексерудің қолжетімді тәсілдерін кеңейту және соңғы 12 айдағы төлемдерді көрсету бойынша жұмысты жалғастыруда.
Енді сіз мұны кейбір екінші деңгейлі банктердің мобилдік қосымшаларында жасай аласыз.
Алдыңғы 12 айдағы төлемдердің мәртебесі мен қолжетімділігін Халық Банкінің қызметі арқылы тексеруге болады. Ол үшін Halyk мобилдік қосымшасын орнату, авторизациялау, "Мемлекеттік қызметтер" бөлімін таңдау, бұдан әрі "МӘМС" кіші бөліміне өтіп, ЖСН енгізу қажет. Halyk арқылы медициналық ұйымға тіркелу туралы мәліметтер де қол жетімді - "Мемлекеттік қызметтер" бөліміндегі "Анықтамалар" командасы арқылы, онда тұрғылықты мекенжайы, емхананың атауы, тіркелген күні және учаскенің нөмірі көрсетілген ақпарат көрсетіледі.
Алдыңғы 12 айдағы төлемдердің мәртебесі мен қол жетімділігін ЦентрКредит Банкінің сервисі арқылы да білуге болады. Мобилдік қосымшаны орнату арқылы BCC.KZ. оған кіріп, "Мемлекеттік қызметтер" бөлімін таңдап, әрі қарай "МӘМС ақпараты" бөлімінде ЖСН енгізу қажет. Kaspi.kz
мобилдік қосымшаны орнату арқылы Kaspi Bank арқылы да сақтандыру мәртебесін тексеруге болады. Авторизациядан кейін "Мемлекеттік қызметтер" бөліміне кіріп, "МӘМС мәртебесін" таңдау керек.
Соңғы 12 айдың төленбеген кезеңдері болған жағдайда банктердің қосымшаларында олар үшін жарналарды төлеуге болады. Төлемдерді тексергеннен кейін "Сақтандырылған" мәртебесі беріледі.
Естеріңізге сала кетейік, сіз өзіңіздің мәртебеңізді келесі ақпараттық қызметтер арқылы тексере аласыз:
* Qoldau 24/7 мобилдік қосымшасы
* Ресми сайт fms.kz
* @ SaqtandyrýBot Telegram-да
* Байланыс орталығы 1414
* Damumed мобилдік қосымшасы.